Hur du matchar en mönstrad kavaj

DATUM: 2013-10-05 KLOCKSLAG: 21:52:00
Fick en kommentar om att jag skulle visa hur man kan matcha en mönstrad kavaj så jag gjorde ett collage för att visa vad jag tycker man kan matcha med. Vill man vara lite "finare" och uppklädd tycker jag en kortärmad vit blus är perfekt, om man ska ha det till vardags kan man ha en enkel t-shirt. Svarta jeans funkar alltid och sen kan man ha en klocka som piffar upp det hela och snygga boots och en vit väska till! Hoppas du som kommenterade blev nöjd, puss!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

vad för redigerings-program använde du på julias header när du fixa den

Svar: Photoshop!
Emelie Mårtensson

2013-10-06 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0