En söndag som består av dans

DATUM: 2013-10-20 KLOCKSLAG: 16:29:55
Godagens folkens! Vaknade runt halv elva, åt frukost och fixade mig och därefter gick jag ut och sålde lite påsar (säljer för dansen) och när klockan var ett åkte jag ner till stan där jag mötte Sara. Vi tog en snabb fika innan vi gick upp till sporthallen för att dansa där på innebandyn. Det gick himla bra att dansa och det var riktigt roligt! Nu har jag precis ätit middag och ska snart bli upphämtad av Camilla och därefter ska vi åka till Hackås för att jag ska hålla i två danslektioner. Uppdaterar er när jag kommer hem, puss!
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fining! :)

2013-10-21 @ 19:51:51
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0