18.10.2013

DATUM: 2013-10-18 KLOCKSLAG: 14:58:08
Titta så fint Jessica fixade mitt hår idag på skolan!! Ännu en skolvecka är över och nästa vecka går jag bara i skolan två dagar, hur skönt!? På grund av det så har jag mycket att göra i helgen, måste försöka ta igen det jag missar redan nu så jag slipper ligga jättemycket efter när jag kommer hem igen. Ska snart iväg med mamma och övningsköra och ikväll vankas det tacos till middag och idolmys hemma hos min favorit, Moa. Det blir nog hur mysigt som helst! Puss så länge!
 
Ps: Uppskattar så mycket att ni fortfarande är inne på min blogg fast jag uppdaterar dåligt, men jag ska försöka bättra mig, bästa ni! Ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0