Söndagsmorgon + tips på frukost

DATUM: 2013-05-05 KLOCKSLAG: 12:13:23
Söndag morgon är det nu, eller morgon vet jag inte riktigt om jag kan kalla det för men iallafall söndag förmiddag. Jag har spenderat min vakna tid i sängen framför The hills samtidigt som jag har ätit frukost (vad jag åt får ni veta längre ner). Som jag skrev igår ska jag sy och göra lite skolarbeten idag, inte det roligaste men det måste göras.. För övrigt är jag less som satan och vill mer än allt annat bara åka till London nu och sedan gå ut grundskolan och få sommarlov, ack så jag längtar.. 
 
Tips på god frukost:
Blanda ihop vanilj yoghurt, hackad banan, hallon och lite kokosflingor. Det är hur gott som helst ska jag lova er och ni borde verkligen testa det!

Kommentarer
Postat av: Paulicious ♡

Jättefin blogg!
Titta gärna in på min nya blogg och tyck till! Kram ♡

2013-05-09 @ 17:04:13
URL: http://paulicious.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0