Snart sååå

DATUM: 2013-05-30 KLOCKSLAG: 18:30:43
Bilden är gammal, tagen då jag skulle till Turkiet. Packningen är snart klar, lite småsaker kvar men sen så (kommer ta bild så ni får se senare). Om ungefär fyra timmar ska jag befinna mig nere vid stationen för att möta upp dem andra och kvart i elva går tåget mot Stockholm. Som jag skrev förut är jag nervös, förväntansfull och sprallig inför denna resa, har längtat så otroligt länge och nu ska vi äntligen åka iväg!! För 73 dagar sedan fick vi reda på att vi skulle åka till London och nu är dagen här då vi verkligen åker, känns helt sinnes faktiskt men ack så roligt! Måste fixa det sista, uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0