Redo för att sussa

DATUM: 2013-05-06 KLOCKSLAG: 21:57:12
Hej folkens! Är helt slut sen dansen och alldeles strax tänker jag bädda ner mig i sängen, sätta på min sov-spellista på spotify och bara ta det lugnt och förbereda mig för morgondagen. Ska göra två nationella prov (ett i matte och ett i spanska) imorgon och jag ber till gud att jag klarar matten, är sååå nervös.. Vad mer då? Jag ska träffa min kära Lovisa imorgon efter skolan så det kommer göra mig på mycket bättre humör och sen hoppas jag att det blir varmt och skönt väder imorgon. Jaja, har fixat ett tidinställt inlägg tills imorgon och sen uppdaterar jag er när jag kommer hem från skolan, puss & kram och sov så gott kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0