Himlen är oskyldigt blå

DATUM: 2013-05-02 KLOCKSLAG: 22:10:18
Wäääh, kan ledsamt säga att jag bara har en säsong kvar av The hills och sen är det liksom slut, vad ska jag kolla på för serie dååå? Ska iallafall gå och platta håret nu och sedan väntar min pojkvän (min säng) sällskap så jag ska lägga mig där, mahahah nu var jag allt rolig, nej. Imorgon är det fredag och sedan är det helg och ovanligt nog så har jag ingenting planerat i helgen, men det är skönt. Morgondagen består av skola fram till halv tre och sedan ska jag på föreningsrugby med Sara och därefter tar jag mig en tur på stan och kanske en snabbis in på solariumet. Godnatt och sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0