Första maj

DATUM: 2013-05-01 KLOCKSLAG: 15:03:52
Herreminje vad fort det går, vi är redan inne i maj månad!! Jag har så mycket att se framemot denna månad och nästa, resa till London med några tjejer, student, går ut nian, får sommarlov och troligen en tre veckors resa till Californien. Åh vad skönt det ska bli med varmare väder och mer sol för i maj och juni borde det blir det eller hur? Iallafall, vi har några gäster här nu så jag ska gå och vara social med dom och klockan sex ikväll ska jag träna i två timmar med Spectra. Pussss!

Kommentarer
Postat av: Malin Ardström

Jag har läst din blogg i snart tre veckor, och jag får så mycket inspiration till vad jag kan blogga om. + att du är otroligt vacker med jättefin blogg.
Men du gör inte designer va? :D

Svar: Åh vad glad jag blir!! Tack så jättemycket!!! :) Jo det gör jag!
Emelie Mårtensson

2013-05-01 @ 22:47:11
URL: http://www.maalinardstrom.blogg.se
Postat av: Malin Ardström

Är det så att man du vill göra en åt mig? & gör du headers också? :D

Svar: Absolut och ja det gör jag! :)
Emelie Mårtensson

2013-05-03 @ 00:04:04
URL: http://www.maalinardstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0