Fint väder & Justin Bieber

DATUM: 2013-05-26 KLOCKSLAG: 13:23:24
Goddagens! Vaknade runt elva och sen dess har jag legat ute på gräset och solat, det är nämligen strålande sol och klarblå himmel ute. Ska gå ut och lägga mig igen efter detta inlägg men jag tänkte vara snäll och uppdatera er först. Senare idag ska jag som jag skrev igår göra mina söndagsrutiner, fixa inför imorgon då vi har spexfoto samt göra klart det sista arbetet i NO i grundskolan (!!!).
 
 
Igår när jag gick in Justin Biebers hemsida så såg jag att han kommer vara och ha konsert i Las vegas samtidigt som jag är där!! Så om jag har tur och hittar hyfsat billiga biljetter när jag kommer till USA så ska jag nog gå, fysatan va kuuuul! Gaaaash, hopppaaaas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0