Det absolut sista avsnittet..

DATUM: 2013-05-05 KLOCKSLAG: 21:11:29
Nu har jag tittat klart på snart alla 6 säsonger av The hills, jag har det sista avsnittet kvar och på något sätt så vill jag egentligen inte se det för jag vill inte att det ska vara slut buhuuu.. Vad som händer efter detta har jag ingenaning om (nu lät jag dramatisk) men jag kommer att titta om på denna underbara serie för jag är helt kär i de flesta huvudpersonerna, och för er som inte har sett detta, sätt på det nuuu! Nu ska jag göra det, klicka på play och se det sista avsnittet av The hills.
 
(Jag lät otroligt dramatisk genom hela detta inlägg men ack så mycket jag älskar The hills) :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tittar du på The Hills? Laddar du ner eller finns det någon hemsida som man kan kolla på? :) kram

Svar: tvshow7.eu! :)
Emelie Mårtensson

2013-05-08 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0