17:54

DATUM: 2013-05-16 KLOCKSLAG: 17:54:19
Hej på er! Nationella provet i morse gick faktiskt oväntat bra och jag hoppas på bra resultat också. För övrigt rullade dagen på fint med lite brännbollsspelande, engelska lektion och en slöjd lektion. När vi slutade fick jag tråkiga nyheter och gick hem till farmor och lite senare åkte vi ner till sjukhuset för att besöka farfar. Är hemma nu och har precis ätit sushi och snart ska jag gå och göra mig lite nyttiga muffins som fika till pluggandet. Vad mer då? Jo det är fredag imorgon och det känns himla bra ska jag säga er, en vecka närmare London och skolavslutningen!! Uppdaterar er senare, pussss.

Kommentarer
Postat av: Sari

Så snyggt, älskar linnet!

2013-05-18 @ 09:42:59
URL: http://saristyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0