Glass i solen, Oskar Linnros till yran och mera glass

DATUM: 2013-05-18 KLOCKSLAG: 00:43:00
Har haft en toppen fredag då vi hade vikarie i stort sätt hela dagen, vi gjorde inte speciellt mycket, tittade på film och spelade brännboll i värmen typ haha. När jag slutade cyklade jag hem för att hjälpa till med kvällens fest som mina päron har här hemma nu och klockan sex cyklade jag iväg till Amanda. Vi gick till ica och köpte glass, chips och dipp och en timme senare kom även Hanna och Sofie. Det bjöds på glada miner, mycket skratt, basket, studsmatta och gamla videoklipp och jag har haft en himla bra kväll.
 
Är dock inte på det bästa humöret nu men så är det ibland.. Det kommer vara gäster här tills sent inatt och det finns ingen chans i havet att jag kan somna när dom är här, högljudda som dom är haha.. Jaja, är ju bara att sysselsätta mig med någonting tills det blir lite tystare. Puss & kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0