Planerat inför 2014

DATUM: 2013-12-08 KLOCKSLAG: 22:28:19
5 APRIL, The Fooo Experience.
The Fooo ska ha sin första egna konsert i Annexet i Stockholm. Kommer åka ner till Stockholm över helgen och troligen bo hos Emelie, kolla på konserten, shoppa och träffa kompisar. Detta blir alltså min julklapp och bättre än detta kan det inte bli! Tur som jag har så har jag även Foooers circle, vilket är bättre platser som längre fram än dom andra "vanliga". Ser fram emot det såååå mycket, ni anar iiiiinte!! 117 dagar kvar.
 
5 JUNI, Kreta med Spectra.
I början av juni åker jag till Kreta tillsammans med mina danstjejer i Spectra. Vi blir borta i en vecka och där borta ska vi sola, bada, träna och bara ha det hur bra som helst! Kommer bli hur kul och skönt som helst att komma bort till värmen innan sommarlovet. 178 dagar kvar.
 
13 JUNI, One Direction konsert.
Dagen efter vi har kommit hem från Kreta så ska jag på One direction's konsert. Stannar alltså kvar i Stockholm när vi landar där efter Kreta. Ser framemot denna konsert hur mycket som helst, äntligen ska jag få se dom live!! Såg dom ju inte iår då dom var här så jag är hur glad som helst för att jag fick biljetter till nästa års konsert! 186 dagar kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0