Lite roligt sådär

DATUM: 2013-08-11 KLOCKSLAG: 00:09:00

10 saker du vill göra innan du dör: Åka på språkresa/vara utbytesstudent, hitta min drömman, flytta utomlands, gifta mig, åka till tomorrowland, besöka Maldiverna/Bora bora, tatuera mig, sova på en strand, festa i Malibou, bli kysst i regnet.

9 kändisar du tycker är snygga: Channing Tatum, Francisco Lachowski, Leonardo Dicaprio, Zac Efron, Harry Styles, Felix Sandman, Oscar Enestad, Chace Crawford, Niall Horan, Justin Bieber.

 
saker du aldrig skulle kunna göra: Döda någon, hålla i en orm, äta något levande, gå över en bro, ta droger, vara otrogen, raka av mitt hår, äta bajs.

7 saker om dig själv: Är nästan alltid glad, skrattar jättemycket, älskar att träffa nytt folk, är lite blyg när det gäller killar men inte tjejer, hatar broar & ormar, nått av det bästa jag vet är att dansa, älskar att resa.
 
 
6 saker du ofta grubblar på: Killar, framtiden, döden, vad jag ska ha på mig nästa dag, hur twitter kan vara så kul, varför världen är så orättvis.
 
5 sätt att vinna ditt hjärta på: Våga vara sig själv, ge mig komplimanger, ta första steget, vara omtänksam, göra mig glad.
 
4 saker du köpt den senaste månaden: (Räknar med juli-månad) Mat, Levi's shorts, Michael Kors plånbok, saker från VS.
 
 
3 sätt att få dig le/skratta: Kittla mig, säga ett skämt, ramla (har skadeglädje hehe).
 
2 gamla favoritlåtar: We'll be coming back - Calvin Harris & Genom eld - Oskar Linnros
 
1 sak du vill ha: En språkresa till Florida nästa sommar tillsammans med bästa Hanna.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0