Igår & idag

DATUM: 2013-08-03 KLOCKSLAG: 19:17:06
Igår så jobbade jag fram till halv fyra och därefter tog jag bussen och mötte upp Lina, vi gick inom kvantum och köpte lite gotta innan vi gick ner till storsjön och mös på! Vi pratade, skrattade, lyssnade på musik och vi tog även premiär doppet i storsjön (kan säga att det var kallllltttt!!!) så nu är det gjort! När klockan var kvart över sju tog jag bussen till stan och sedan vidare till Lit där jag var med Sara, Erik och Erik, vi hade himla roligt och halv ett tog jag nattbussen hem och en timme efter det låg jag och sov gott i min säng.
 
Idag vaknade jag runt elva, fixade mig och runt ett kom Emma till mig. Vi har pratat massor om gymnasiet, skrattat, kollat på vines och gjort god mat! Denna kväll är lite oplanerad då det inte är bestämt om jag ska träffa Emilia ikväll eller om jag blir hemma, återstår att se!! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0