Hello August!

DATUM: 2013-08-01 KLOCKSLAG: 17:58:26
Känns helt sjukt att det redan är augusti!? Skolan börjar om tre veckor, jag har två veckor kvar på mitt ena jobb, jag ska börja gymnasiet och få en helt ny klass, augusti kommer bli bra och spännande! 
 
Idag har jag jobbat fram till halv fyra (like always) efter det cyklade jag hem och väl hemma så har jag suttit vid datan, kollat på resor och pratat lite med la familia. Ikväll ska jag ta det lugnt och inte göra någonting speciellt, så det blir himla skönt det! Ha en forsatt bra dag käraste ni!
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Barry

Det kommer gå jättebra för dig! Tänk på att alla känner sig lite ängsliga och nervösa, det är bara att vara sig själv. Gå med stolt hållning och fyra av ett fint leende så ska du se att du får en massa kompisar på nolltid! Kram och tack för en underbar blogg med härliga bilder!

2013-08-02 @ 18:36:48
URL: http://sthlmeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0