En extra jobbig dag

DATUM: 2013-08-29 KLOCKSLAG: 18:02:38
Har haft en fruktansvärt jobbig dag idag, skolan gick väl bra men efter det åkte jag till sjukhuset och ett kapell för att se farfar, för sista gången i mitt liv. Det var så otroligt jobbigt men ändå så fint, många frågar hur jag kan se en person som har stått mig så nära död, men jag ska säga er, det är det finaste avslutet man kan få. Efter det åkte vi till farmor där vi pratade lite om begravningen och sådär, allt är jättejobbigt just nu, är så långt nere och allt tynger ner mig så himla mycket, vet liksom inte vad jag ska ta mig till.. Försöker ta mig igenom skoldagarna iallafall utan att bryta ihop och hittils har det gått hyfsat men lätt är det inte. Det är mest när jag kommer hem som allt släpper, jag bryter ihop totalt hela tiden..
 
Min blogg blir mer som en dagbok nu, jag måste ha ett ställe att skriva av mig och berätta hur jag känner så jag känner att det måste bli på bloggen. Jag väljer också att skriva så vem som helst kan se det men det är inte för att folk ska tycka synd om mig (som vissa kanske tror) utan för att mina nära & kära vill faktiskt veta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0