Dagen efter

DATUM: 2013-08-28 KLOCKSLAG: 18:16:59
Dagen idag har jag spenderat på skolan där jag har haft tre lektioner samt en håltimme på hela två timmar. Mitt humör har varit bra på skolan men allt värre hemma, reagerar på minsta lilla, gråter lite då och då och sådär... I morse innan jag gick till skolan grät jag massor, så mycket så jag knappt ville gå till skolan men ändå gjorde jag det. 
 
Vill försöka skriva någonting positivt på bloggen men det är så otroligt svårt, mitt humör skiftar hela tiden och jag kan börja ett inlägg bra men under tiden jag skriver det kan jag till slut sitta i tårar. Hoppas ni iallafall har haft en bra dag, ni är så fina allihopa, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0