Spontanresa till huvudstaden

DATUM: 2013-08-16 KLOCKSLAG: 16:32:00

Har inte kunnat smälta allt som har hänt idag, är heeeelt i hundra och är överhypead. Idag fick jag reda på att jag har två ståplatsbiljetter till sommarkrysset imorgon, sen dess har jag varit helt hype!! Så om ungefär en halvtimme ska jag sätta mig på tåget för att åka ner till Stockholm. Väl där möter Emelie upp mig och sen åker vi hem till henne, ska nämligen bo där i helgen. The fooo ska ju spela på sommarkrysset imorgon så ni kan ju gissa hur glad jag är för dessa biljetter!??!? Kommer liksom stå precis vid scenen, ååååh jag är så jävla lycklig! Hör av mig på tåget, puss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du biljetterna? :)

Svar: Det var en tjej som vann dom men hon kunde inte åka dit så då fick jag dom istället! :)
Emelie Mårtensson

2013-08-18 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0