00:21

DATUM: 2013-08-12 KLOCKSLAG: 00:21:22
Ligger som vanligt uppe och kollar på Paradise hotel men snart ska jag sova, ska ju trots allt upp kvart i nio imorgon för att jag ska jobba.. Sista veckan jag jobbar nu, sen kommer jag ha ungefär en vecka ledigt och därefter börjar skolan. Känner att jag inte riktigt är redo för skolan än men det ska iallafall bli himla spännande! Ikväll har jag skrivit på kik med massa foooers samt pratat i telefon med Emelie i över en timme. Wellwell, vi hörs, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kom till mig veckan du är ledig!!

Svar: Jag har inte pengarna då juuuu :(
Emelie Mårtensson

2013-08-12 @ 14:52:58
Postat av: ...

haha lol, vadå skrivit med massa foooers? haha!!

Svar: Ja, jag menar väl det jag skrev? Har en kikgrupp med 7 foooers så enligt mig är det att jag skriver med dom men det kanske inte är din uppfattning? Tro inte att du är bäst haha.. ;)
Emelie Mårtensson

2013-08-12 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0