-

DATUM: 2013-08-19 KLOCKSLAG: 22:50:08
Just nu är det en sån tid då jag ena stunden är överlycklig och andra stunden helt förstörd och ledsen. Jag behöver någon att prata med, vara nära, hålla om och bara få umgås med.. Det är många olika anledningar till detta, i helgen har jag haft det jättebra i Stockholm men hemma har det hänt värre saker, det är inom familjen jag pratar om nu. Jag vill inte skriva ut för mycket men för tillfället ligger farfar på sjukhuset och är riktigt dålig och farmor är påväg in för att hon troligen har fått en storke. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till, jag är bara så jävla ledsen och trött på att ha någonting med sjukhuset att göra. Rent ut sagt är det skitjobbigt, det är så jävla jobbigt, att se en människa lida men själv inte kan göra någonting åt det, det gör så jävla ont. Skulle så himla gärna vilja ta flera sjukdomar från farfar för att få han att må bra igen, men det är inte så lätt, ingenting är lätt.. 
 
Varför skriver jag då detta? Jo för att jag vet inte hur jag ska beté mig mot er och nu väljer jag att vara ärlig och gå ut med hur jag känner & mår och då kanske ni förstår varför jag är som jag är.. Att alltid försöka ha ett leende på läpparna och gå runt och skratta är inte speciellt lätt, inte just nu iallafall när jag har två av dom jag älskar mest inlagda på sjukhus. Vet inte vad jag ska ta mig till men nu vet ni iallafall och jag kan redan nu säga att jag uppskattar att ni skriver "hoppas det blir bra" (det har hänt förut) men jag kan säga att vid detta tillfälle kommer det inte bli det. Hoppas ni förstår hur jag känner och mår, detta inlägg har varit så jävla svårt att skriva eftersom tårarna rinner som floder ner för kinderna men nu är ni medvetna om detta..

Kommentarer
Postat av: Theres

Emelie hjärtat! Ge inte upp, och ta vara på tiden ni har kvar tillsammans. Det kan bli bra, hoppet finns tro mig, men tyvärr så så blir alla gamla och dör tillslut, livets gång... Ring mig om du behöver prata, puss och kram! <3

2013-08-20 @ 00:09:56
Postat av: Linnea Gabriella Fredholm

Emelie, jag och du känner inte varandra men jag vill att du ska veta att om du verkligen behöver prata med nån så finns jag här. Så om du vill är det bara att skicka iväg ett sms till 0722391715, du är stark, kom ihåg det <3

2013-08-20 @ 00:34:53
Postat av: Saga Danieli

Jag förmodar att du inte vet vem jag är eller så men, jag har gått igenom samma saker så jag har stor förståelse över hur du känner just nu. Livet är inte alltid lätt, ta vara på de små ögonblicken. Oavsett vilka beslut livet kommer ta för oss så blir det alltid bra till slut. Ta vara på dig, smsa om du känner att du behöver någon. Kram
: 0730780177

2013-08-20 @ 09:50:36
Postat av: Caroline Persson

Om du vill så är det bara att skriva till mig, kan prata hur länge som helst, kanske inte säkert att jag förstgår vad du går igenom, men jag kan försöka iallafall. <3

2013-08-20 @ 11:41:57
Postat av: Anonym

Vilken mobil? Kan du ta fotto på dina skal o skriva vart du köpt dom o för hur mkt

Svar: det ska jag nog kunna fixa!
Emelie Mårtensson

2013-08-20 @ 20:34:29
Postat av: clara

skriv om du känner för det, jag finns alltid och jag vet att du klarar det här. Du är stark, jag vet det. kram på dig.

2013-08-20 @ 23:43:02
URL: http://claraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0