List

DATUM: 2013-09-15 KLOCKSLAG: 18:53:14
Jag har insett att min senaste kyss - Var riktigt pinsam
Jag lyssnar på - Atm, på Avicii - hey brother
Jag tycker om - Min familj, mina vänner och att dansa
Mina närmaste vänner - Sara, Emma, Saga, Sofie, Hanna, Lovisa, Emelie, Molly m.fl
Jag avskyr när folk frågar - "Vad vill du?"
Kärleken är - Fin & underbar men otroligt komplicerad
Du gillar att - Vara med kompisar, dansa/träna, resa och sova
Jag kommer alltid att - Vara mig själv
Jag är hemligt förälskad i - Nobody atm
Sist jag grät var - Idag
Min mobiltelefon är - Vit och den bästa som finns
När jag vaknar på morgonen - Vill jag sova mer
Innan jag går och lägger mig - Kollar jag instagram & twitter 
Just nu tänker jag på - Den kommande veckan
Bebisar är - Otroligt söta
Idag har jag - Varit hemma & kollat på serier
I kväll ska jag - Träffa Moaaa
I morgon kommer jag - Vara i skolan plus få min skoldata
Jag vill verkligen - Åka utomlands på novemberlovet
Det första du gjorde I morse? - Kollade instagram & drack vatten
Vad åt du sist? - Middag, potatis, fläskfilé och bea-sås
Vad irriterar du dig på? - När folk inte håller det dom lovar
Tror du på distansförållanden? - Ja, jag skulle dock inte klara av det
Vem tänker du på just nu? - Farfar...
Tror du att personen tänker på dig med? - Tänker vet jag inte, men han vakar säkert över mig
Vart reste du sist? - Stockholm om det gills? Annars Kalifornien
Vad gjorde du igår kväll? - Var ute med kompisar
Liknar du din mamma eller pappa? - Jag är en total blandning rakt igenom
Ler du ofta? - Ja det gör jag
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? - Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - Att jag är lycklig förevigt
I vems säng sov du i igår natt? - Min egen
Färgen på din tröja är? - Rosa
Gillar du skolan? - Till & från
Värsta ämne? - (tråkigaste) engelska
Favoritämne? - Psykologi eller samhällskunskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0