Har spenderat en vecka på varmare breddgrader

DATUM: 2013-10-31 KLOCKSLAG: 18:48:31
Den senaste veckan har jag spenderat i ett soligt och väldigt varmt Oman! Hann aldrig riktigt skriva att jag åkte iväg och väl där borta tänkte jag faktiskt inte så mycket på bloggen. Otroligt nog så tog jag inte en enda bild med kameran där nere, utan bilder genom min iPhone-lins får duga bra. Där borta har jag badat, solat, ätit god mat och bara levt livet. Känns sådär att vara hemma då jag har en hög med plugg att ta tag i, samt ska halloween kläder fixas och sådär, men det ska nog gå bra! 
 
Hoppas att ni har haft en jättebra lov hittils för det har jag! Nu är jag tillbaka efter "bloggpausen", puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0