Underbara fredag

DATUM: 2013-11-29 KLOCKSLAG: 16:21:14
Äntligen fredag!! Och vet ni vad det bästa är??? Att jag inte har något att plugga som måste vara klart till nästa vecka, åh ni förstår inte min lycka!! Slutade skolan kvart över ett, då bestämde jag och Saga oss för att gå och hälsa på vår gamla skola, träffade vår handledare och käraste Paula, åh så kul att se dom igen! Vi stannade där i lite mer än en timme innan jag traskade vidare till farmor där mamma och lillebror befann sig. Besöket där blev kort och nu är jag hemma. Återkommer strax med vad jag ska göra denna fredagskväll, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Pabbs

Puss, ni gjorde min dag!

2013-12-01 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0