Tips på nyårsklänningar

DATUM: 2013-11-18 KLOCKSLAG: 09:59:00
1: HÄR 2: HÄR 3: HÄR
4: HÄR 5: HÄR 6: HÄR
7: HÄR 8: HÄR 9: HÄR

Igår visade jag er vilken nyårsklänning jag ska ha detta år. Nu tänkte jag dela med mig av lite tips på klänningar till nyår till er som är lite osäkra på vad ni ska ha på er. Hade inte jag haft min klänning hade jag nog satsat på 7an eller 9an, det är mina favoriter av dessa! Ni hittar de alla på nelly.com för ett rimligt pris och länkarna står ju under bilden. Hoppas detta uppskattades!

Kommentarer
Postat av: snofs

det går inte att trycka på länkarna emps :(

Svar: vilken webbläsare har duuuuu? <3
Emelie Mårtensson

2013-11-18 @ 15:31:34
URL: http://sofieisraelssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0