The Fooo - Annexet, 5 april

DATUM: 2013-11-22 KLOCKSLAG: 17:45:26
Bilderna är från thefooo.com. Idag släppte mina idoler (The Fooo) en stor överraskning! De ska nämligen ha en egen konsert i Stockholm på Annexet den 5 april. Jag blev självklart överlycklig och som tur är hade en av mina vänner en biljett över som jag fick köpa. Så well, jag ska på deras konsert!!!! Jag är hur glad som helst verkligen, för ni som känner mig vet att jag älskar dom så sinnerssjukt mycket. Har även turen att ha Foooers circle biljett, det är platser som är längre fram och typ "bättre" så ja, bättre än såhär blir det inte!!
 
Kommer säkert blir ett himla liv på några av er nu, typ "amen omg, dom där suger" "hahahah töntigt" osvosv. Men vet ni vad? Håll dom kommentarerna för er själva och var istället glada för min skull. Skulle någon av er få biljetter till era idoler skulle jag vara överlycklig för eran skull. 
 
Är det någon av er som ska dit? Jag är så himla taggad och längtar såååå mycket!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0