Så mycket jag vill men så lite som går

DATUM: 2013-11-23 KLOCKSLAG: 00:11:26
Jag vill ha snö. Jag vill köpa nya fina blusar. Jag vill vara någons lycka. Jag vill åka till Stockholm. Jag vill dansa. Jag vill umgås med mina vänner. Jag vill träffa mina idoler. Jag vill vara någons vackraste och mest värdefulla pusselbit. Jag vill åka till Kreta. Jag vill se One direction NU. Jag vill ha en pojkvän. Jag vill få bra betyg. Jag vill åka till London. Jag vill blir älskad. Jag vill köpa nya underkläder. Jag vill ha julafton. Jag vill träffa nya människor. Jag vill flytta hemifrån. Jag vill resa. Jag vill jobba med journalistik när jag blir större. Jag vill vara någons "andra halva". Jag vill på en festival. Jag vill vara den "enda" för en person. Jag vill vara som Lauren Conrad. Jag vill se och träffa The Fooo NU. Jag vill fylla 21. Jag vill ha en ny klocka. Jag vill ha en större säng. Jag vill skänka massvis med pengar till välgörenhet. Jag vill vara lycklig hela tiden. Denna lista är oändligt lång...
 
Det är mycket jag tänker på varje dag. Det är mycket jag vill göra men tiden, pengarna och orken räcker inte till. Egentligen är många saker bara skitsaker som jag vill göra för skojs skull men vissa saker är viktiga och det vill jag verkligen uppleva. Håller ni inte med mig? Är det någonting speciellt som ni vill göra eller uppleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0