Questions #2

DATUM: 2013-11-10 KLOCKSLAG: 12:07:17
vad du går för linje på gymnasiet? 
- Jag går Samhällslinjen på Wargentin här i Östersund och i tvåan hade jag tänkt att välja inriktning mot medier, information och kommunikation (media text).
 
vad har du för kamera?
- Använder mig av en nikon d80, tror den har gått ut ur sortimentet nu menmen! Skulle dock mer än göra köpa upp mig till en bättre kamera men vi får se när den tiden kommer!
 
är du ett fan av något band?
- Jajjemen, jag är foooer (The Fooo) och directioner (One direction).
 
bästa serien du sett?
- Alltså Pretty little liars, Gossip girl och The hills ligger nog på samma nivå där. Men det beror egentligen på vad för slags serie man vill se men dessa är mina absoluta favoriter!
 
hur är du bland killar/när du träffar killar?
- Haha, alltså det beror på.. Är det en kille som jag är riktigt bra kompis med så pratar jag jättemycket, skrattar, fular mig och sådär. Men om det är en kille jag inte känner så bra så försöker jag väl vara framåt och trevlig. Det beror helt på vem det är och vid vilket tillfälle det är!
 
Det blev inte så många frågor denna gång, men det är iallafall bättre än ingenting! Tack kära ni för frågorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0