Questions #1

DATUM: 2013-11-03 KLOCKSLAG: 11:17:07
Vart gör du dina kollage som på inlägget som heter "om jag var rik skulle jag bära det här"?
- Alla mina klädcollage gör jag på internet på en sida som heter polyvore. Där är jag medlem och när jag ska göra ett collage klickar jag på "create" och därefter låter jag fantasin flöda (hahah åh, det där lät djupt)..

Hur får man arkivet stå brevid varann?
- Jag har kodat om mitt arkiv och det är därför det ser annorlunda ut än de "vanliga" blogg.se arkiven. Mitt arkiv är uppdelat på år och sedan står månaderna på rad efter varandra. Det första man gör är att koda om arkivet (klicka HÄR för att se hur man gör). Därefter så har jag lagt in de HTML koderna jag vill för få det typsnittet, den färgen och storleken jag vill ha. Det gör man genom att lägga till t.ex: <font face="arial" size="1" color="#000000">. Detta betyder alltså att du har typsnittet arial, storleken och färgen #000000 (svart).
 
Vad använder du för program när du redigerar bilder och gör designer?
- Jag använder alltid photoshop CS5. Undantag kan vara om jag redigerar på fjunken, då använder jag oftast Fotor, BeFunky och/eller Pix.
 
Gör du bloggdesigner till andra?
- Ja det gör jag. Till en viss mängd dock med tanke på att jag har mycket i skolan och sådär. Men jag gör då jag har tid och nej jag tar inte betalt för det, uppskattar dock om ni isåfall skriver att det är jag som har gjort er bloggdesign i ett inlägg eller så. 
 
Vad för tatuering och vart? Du är jättefin!
- En sån här (↑). Det är alltså hjärtslag och i mitten är det ett hjärta. Jag har tänkt att ha den precis ovanför armvecket (alltså på insidan) och den ska inte vara speciellt stor, ungefär som på bilden. Varför jag vill tatuera just denna är för att jag tycker den är jättefin och för mig symboliserar den mycket. Och tack fina du!!
 
 
Ska du gå på one directions konsert? gillar du dom fortfarande? du skrev ganska mycket om dom förut.
- Svaret där är JA, jag ska gå på deras konsert. Har parkett blue och ska gå den 13e juni. Jag gillar dom fortfarande men det har bara blivit så att jag inte har skrivit lika mycket om dom på sistone men jag gillar dom fortfarande! Är fortfarande en directioner heh..
 
Har du många läsare? Du har iallafall en riktigt fin och bra blogg!
- Alltså "många" är ju ett ord alla tolkar olika men jag har väl mellan 150-200 unika läsare per dag. Om det är många eller inte är väl upp till var och en person. Tack så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg tatuering :D

2013-11-03 @ 12:36:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0