Positivt & negativt med att skolan börjar

DATUM: 2013-11-03 KLOCKSLAG: 19:03:11
Tänkte skriva ner några positiva och negativa saker med att skolan börjar, hope you like iiiiiit!
 
+ Man får tillbaka alla rutiner, kliva upp tidigt, gå i skolan, plugga, träna osv. 
Istället för att sitta hemma och låta dagarna ruttna bort så har man någonting att göra (man går ju i skolan).
Träffa alla kompisar fem gånger i veckan, har varit lite svårt nu när det har varit lov.
 
Klädproblem varje morgon, kommer säga "jag har ingenting att ha på mig" varje dag...
Kommer inte få den sömn man behöver eftersom man måste kliva upp tidigt. Om man inte lägger sig tidigt då!
Måste börja plugga igen, kommer få så mycket att göra. Allt plugg tar död på mig..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med! jag undrar vad du går för linje på gymnasiet? :)

2013-11-03 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0