Nya favoriter

DATUM: 2013-11-02 KLOCKSLAG: 14:50:40
Blev ganska spontant och snabbt igår att jag köpte dessa skönheter. Gick in och testade dem igen med sulor och de passade verkligen helt perfekt så jag köpte dom! Kommer bli perfekt att ha i vinter med tanke på att de är fodrade lite grann och sen ska jag köpa ännu ett par sulor som är varmare. Åh, alltså jag älskar dom verkligen, heeeelt perfekta!!!!
 
Detta är inte Johnny Bulls eller Primeboots, märket är Roots och jag köpte mina på Euro Sko för 1499 svenska riksdaler. Det är äkta skinn och enligt mig är dessa så nästintill primeboots man kan komma, är såååå nöjd verkligen! Rekomenderar verkligen dessa och dem är stora i storleken, bara så ni vet. Jag har normal 38/39 och i dessa tog jag 38 men har sulor i så då blir dom som ett par 37or (onödig info, menmen!).
 
Kommer gå i dessa varenda dag, de är helt perfekta, åh jag är kääääär!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

snygga!!

2013-11-02 @ 15:41:05
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Lina Johansson

Åh vad fina!!

2013-11-02 @ 15:59:48
URL: http://linajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0