Monday

DATUM: 2013-11-18 KLOCKSLAG: 20:37:19
No makeup peopleeee, omg xD fan va ballt (hoppas ni inser ironin!). Slutade tolv och då hämtade mamma upp mig och därefter åkte vi och handlade in den mat som behövs under den kommande veckan. Efter det åkte jag till farmor och spenderade någon timme tillsammans med henne och sedan aggerade jag doktor när min Moa skurit sig i handen hehe. Klockan fem vankades det ett danspass, tog det lugnt med tanke på att inatt har jag levt rövare och vridit till mitt knä (vad gör jag när jag sover egentligen!??!?!) menmen, det gick väl bra!
 
Nu har jag pluggat lite, ätit paj och druckit en kopp te och idag ska jag förhoppningsvis gå och lägga mig tidigt så jag är pigg till imorgon. Lateeer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0