Lovelist

DATUM: 2013-11-13 KLOCKSLAG: 19:27:50

Är du i ett förhållande? Nope

Har du kysst någon idag? Nixxxxx

När går gränsen vid otrohet? Alla har väl en egen gräns men för mig är gränsen då man kysser en annan person. 

Är du romantisk? Hah, jag vet inte. Kan väl om jag vill men jag vet faktiskt inte!

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Trevlig, charmig, omtänksam, snäll, lång och får mig på bra humör. Ett plus är om han är snygg! Och han får även ge mig komplimanger hehe.

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man trivs bra och har roligt tillsammans samt att man litar på varandra.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gångJa, ett flertal gånger.

Har du lekt med någons känslor? Alltså, njaaa.

Hur många har du varit ihop med? Let me seeeee..... nobody.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Trivs väl på ett sätt med att vara singel men att hitta den rätta personen skulle jag absolut vilja göra!

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Har väl ingen typisk "drömdejt". Men skulle mer än gärna typ gå ut och äta middag bara han och jag och sen gå hem och titta på någon film kanske!

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Bli helt förkrossad.

Blir du lätt kär? Vissa gånger, JA, vissa gånger, NEJ.

Vad faller du för? Ödmjukhet, leenden, fina ögon.

Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nja, långa killar, bra klädstil och med lite extra muskler hehehe...

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Alltså, enligt mig, nej det tycker jag inte man ska göra.

Är kärlek allt i livet? Både ja och nej. Kärlek är en del av lycka så det är en del i livet. Men det är inte allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0