First day in school

DATUM: 2013-11-04 KLOCKSLAG: 20:33:00
Hej på er! Kollade precis min statestik och insåg att jag hade över 300 unika besökare igår, tacktacktack kära ni! Så nu kände jag att jag var tvungen till att blogga hehe.. Well, idag var det första dagen i skolan efter lovet. Jag som har himla sköna måndagar hade bara två lektioner och efter det åkte jag hem och pluggade. Klockan fem befann jag mig i danssalen för en och en halvtimmes danspass och efter det åkte jag hem och duschade och nu sitter jag här.
 
Har precis gjort klart en engelska bokrecension och nu ska jag ta mig någonting att fika och därefter ska jag plugga lite historia. För övrigt så har vi fått en ny bil idag, himla roligt faktiskt så om jag har tur så ska jag ut och övningsköra lite nu i veckan! Nej nu måste jag ta lite fika samt lägga fram kläder inför morgondagen. Hoppas att ni har haft en bra första dag i skolan, puss!

Kommentarer
Postat av: clara

Gick inte att kommentera det andra inlägget, men ja absolut det tycker jag verkligen att du ska göra! Blir säkert jätte bra! ♥

2013-11-04 @ 20:57:07
URL: http://claraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0