Concelear - Viva La Diva

DATUM: 2013-11-16 KLOCKSLAG: 19:09:00
Måste bara tipsa om denna grymma concelearn från Viva La Diva. Den är otroligt lik en concelear från Make Up Store men denna är billigare och enligt mig, mycket bättre. Jag tycker att den från MUS (Make Up Store) är hårdare i konsistensen och svårare att applicera men denna är mycket enklare att applicera. När jag applicerar denna tar jag ut lite på handryggen med baksidan av en pensel och sedan använder jag mina händer när jag lägger den i ansiktet. 85 svenska riksdaler inne på Åhléns får du ge för denna och det är den verkligen värd!
 
Denna består av tre färger, en röd/blå/lila aktig, en gul/grön och en hudfärgad. Den röd/blå/lila lägger du under ögonen, den gul/gröna för att täcka röda områden och den hudfärgade lite vart du vill. Jag brukar använda den hudfärgade som en highlighter och lägga den under ögonbrynet och på näsbenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0