Bloggtips

DATUM: 2013-11-19 KLOCKSLAG: 22:08:59
Moa Edström - Min kära vän Moa bor och lever i Umeå och på hennes blogg delar hon med sig av sin vardag, sina tankar, fina bilder och många tips om diversive. Tycker absolut att ni ska ta er titt, KLICKA HÄR!
 

Julia Gersér - En tjej som är ruskigt lik mig på alla sätt och vis, så jag kallar henne för min twinie. Julia bor i södra delen av landet, närmare bestämt Ronneby. På hennes blogg får ni läsa om hennes dagar och se massvis av fina bilder, absolut värt en klick! KLICKA HÄR!

Emma Berglund - Även denna tjej är hur go som helst, hon heter som jag skrivit tidigare i denna mening Emma och bor i självaste Göteborg. Hon bloggar som de andra tjejerna om sin vardag, sina tankar och delar med sig av sina bilder. KLICKA HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0