Bekännelser

DATUM: 2013-11-27 KLOCKSLAG: 19:51:00
- Jag vill ha tvillingar när jag blir äldre
- Har sjukt svårt att skilja på "B" och "P" när jag skriver. Senast igår skrev jag "weppshop" istället för "webbshop", vet egentligen inte varför.. Har alltid haft svårt med det.
 
- Jag har aldrig varit riktigt kär i någon. Har haft känslor för en person men aldrig varit kär.
 
- Älskar att få komplimanger men är jättedålig på att säga "tack", säger oftast "men durååå?" eller "detsamma!"
 
- Att göra till rösten och vara sarkastisk älskar jag, gör det jätteofta. Dock ganska stelt när nya personer inte förstår att jag är sarkastisk/oseriös heheh...

- Stör mig på folk som säger att det är töntigt att vara med i fandoms. 
 
- Nästa år ska jag på två konserter, The Fooo och One direction. Är såååå taggad!!

- Tycker det är hur mysigt som helst att kramas!
 

Kommentarer
Postat av: MAJA FRIDH

fin blogg!

2013-11-27 @ 20:17:12
URL: http://majafridh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0