5 sanningar

DATUM: 2013-11-02 KLOCKSLAG: 21:14:00
Jag har redan bestämt vart en tatuering jag ska göra ska sitta och hur den ska se ut. Ska dock vänta tills jag blir 18 med att göra den men den ska göras!
 
Jag är sarkastisk och gör till rösten jätteofta.
 
Älskar att lyssna på "party-musik", blir typ galen vid varje drop så folk tror jag är hög eller nått, men det är bara så jag äääääär :))))))
 
Jag är jättekänslig, grät som ja jag vet inte vad på programmet "Tillsammans mot cancer". Sen om jag tittar på när soldater kommer hem till sina familjer videos på tuben gråter jag floder, osvosv!
 
I skolan har jag jättehöga krav på mig själv.
 

Kommentarer
Postat av: nicke nyfiken

vad för tatuering och vart?
du är jättefin!

2013-11-02 @ 22:21:03
Postat av: Anonym

Hejsan! Har du många läsare? Du har iallafall en riktigt fin och bra blogg!

2013-11-03 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0