1 november

DATUM: 2013-11-01 KLOCKSLAG: 10:07:16
Mornin' people! Hoppas ni har sovit gott för det har jag, har typ sovit i 11-12 timmar inatt men det var behövligt efter resan. Ska alldeles strax gå och fixa mig för att just nu sitter min favorit Moa på bussen påväg hit, det ska bli sååå kul att träffa henne igen!! Vi ska planera inför morgondagens halloweenfirande där vi ska klä ut oss och sådär, kommer bli hur kul som helst! Well, nu måste jag gå och fixa mig samt äta frukost, ha det bra, puss!
 
Förresten! Idag är det första november, hur sjukt känns inte det??? Två månader kvar på hela året, det är verkligen galet!? Känns som det var nyår nyss typ hah! Håller ni med mig?

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fina du!

2013-11-01 @ 10:30:21
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0