New blog and new opportunities

DATUM: 2013-03-11 KLOCKSLAG: 16:55:00
Sådärja! Måste först och främst säga välkommen in till min nya blogg och det är jätteroligt att du har klickat dig hit! Har som ni märkt skaffat mig en ny blogg, det är för att jag helt enkelt tröttnade på min förra och speciellt namnet så därför gjorde jag en ny. Tidigare har ni hittat mig på bloggar som Fephasion och Behappiness men nu och ett bra tag framöver kommer ni hitta mig här på emeliekm.blogg.se. 
 
Hoppas att ni följer med mig här på min nya blogg där jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Lite mer information om mig hittar ni i menyn → och om det är någonting annat ni undrar över så är det bara att kommentera så svarar jag. 
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0