Måndag och tillbaka till skolbänken

DATUM: 2013-03-11 KLOCKSLAG: 22:14:00
Gammal bild med det får ni stå ut med, ska ta nya någon dag i veckan, promise!
Idag var det tillbaka i skolbänken som gällde och det kändes kan jag berätta då vi på första lektionen fick ett gammalt nationellt prov i kemi att göra och resten av dagen jobbade vi vidare med allt möjligt.. Efter skolan åkte jag hem för att plugga lite och fixa klart denna nya blogg och när klockan var halv sju befann jag mig i danslokalen. Strax så hade jag tänkt att lägga mig i min underbara säng för att sova eftersom imorgon vankas det friluftsdag på skolan och jag ska gå himla långt. Är inte ett dugg pepp på det eftersom det ska tydligen snöa och typ bli storm så yes, vi får se om jag överlever (skämt och sido), ska försöka fixa ett vettigt inlägg innan jag går och lägger mig så håll ögonen öppna, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0