Londoooon

DATUM: 2013-03-18 KLOCKSLAG: 19:02:24
Idag fick jag och fem andra tjejer reda på att vi ska åka till London tillsammans med Paula den 30 maj. Vi blir där i fyra dagar och på dom dagarna ska vi hinna shoppa massa, äta gott, uppleva mycket och bara ha det så otroligt kul. Kan redan nu säga att jag ska börja spara pengar och att jag kommer shoppa hur mycket som helst. Det kommer bli så sinnessjukt kul och ett perfekt avslut på nian tillsammans med fem toppentjejer! Åh så kul det ska bli!!!! Så nu är det nedräkning först tills jag åker till Oslo i mitten av april och sen tills jag åker till London!!! 73 dagar till London och saaaatan vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det som ska till London?

2013-03-18 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0