Tisdag 18 juni

DATUM: 2013-06-18 KLOCKSLAG: 23:05:54
Idag var det första dagen på mitt sommarjobb: sälja jordgubbar som sagt. Vilket kanske inte var det roligaste jag gjort eftersom jag stått upp i hela fyra timmar från två till sex, ja ni förstår alltså stå på samma ställe så pass länge och inte ha någonting att sitta på..(aja, jag tjänar ju pengar iallafall) Hos de jag jobbar, de var jätte snälla så det var ju bra. Iallafall, cyklade hem då jag slutade. Åt middag och sedan kom Ebba hit. Vi cyklade till Lugnvik för att kolla på Benjamins match, sedan kom även Kalle dit. Därefter var vi där ett tag och sedan cyklade vi till frösön då vi satt oss i en park och bara pratade. Vi träffade även några till som kom precis innan vi skulle hem, pratade lite med dem och nu har jag precis kommit hem, genom frysen som bara den. Ska fixa fika, och sedan kolla på en film hade jag tänkt. Blir bra det, imorgon börjar jag 14.00, precis samma som idag! kram /c
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0