The fooo

DATUM: 2013-06-23 KLOCKSLAG: 05:43:30

Tänkte bara berätta detta eftersom jag har varit helt hypead efter detta hehe.. När vi var på arlanda påväg till californien så var Felix och Oscar från The fooo också där (dom hade skrivit att dom skulle till Spanien på twitter) så desperat som jag är så kollade jag upp deras gate och därefter så gick jag dit och där satt dom. Jag fick lite smått panik men gick fram och frågade om jag fick ta kort med dom och det fick jag!! Båda två var hur underbara som helst, höll om mig, frågade hur det var med mig, vart jag skulle och kramade om mig. Sedan jag träffade dom så har jag varit helt besatt av The fooo hehe, så jag stalkar sönder alla på twitter menmen haha. Världens finaste och gosigaste killar, åh vad jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart redigerar du dina bilder som du lägger upp på instagram?

Svar: I appen Fotor :)
Emelie Mårtensson

2013-06-23 @ 19:17:52
Postat av: Line

Äääähhh men satan vad snygg han till vänster var!!!!!!

2013-07-02 @ 12:19:37
URL: http://liinedalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0