Skolavslutningen

DATUM: 2013-06-15 KLOCKSLAG: 16:26:54
Bilder från avslutningen igår. Det var blandade känslor när vi var i kyrkan, självklart var alla glada över att snart få sommarlov men samtidigt kändes det himla trist att lämna klassen efter fyra år tillsammans.. Grät några gånger men det mesta var glädjetårar, Saga sjöng så fint, är nöjd med mina betyg och är lycklig för att ha gått ut grundskolan. Som jag skrev i inlägget tidigare kan jag inte ha fått ett bättre avslut på nian och grundskolan då jag spenderade hela kvällen tillsammans med klassen, fy vad jag kommer sakna er men tack för allt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du så att det blev vitt bakom texten i headern?

Svar: Gjorde bara en ruta och drog sedan ner opaciteten på den :)
Emelie Mårtensson

2013-06-15 @ 17:33:07
Postat av: Anonym

Ska jag skicka bilder på dig när du sjöng? :)

Svar: Gör det! :)
Emelie Mårtensson

2013-06-15 @ 21:40:43
Postat av: Anonym

vet du vart amanda köpte sin klänning ?

Svar: xenia.com :)
Emelie Mårtensson

2013-06-15 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0