Sjung om studentens lyckliga dagar

DATUM: 2013-06-05 KLOCKSLAG: 14:10:35
Stort grattis till alla er som tar studenten idag!! Var i skolan fram till lunch och sen åkte jag ner till stan i regnet där jag träffade mamma och min bror och lite senare träffade vi min farbror, hans fru, farmor och några till och efter en stund kom min kusinvitamin som tar studenten idag!! Gav honom lite blommor innan jag gick vidare och grattade några andra jag kände. Därefter gick jag, mamma och Markus ner och åt kinamat på Eastern och nu sitter jag hemma och ska redigera lite bilder från London. Klockan halv fem ska jag befinna mig i Ås för att gratta Josefine och senare åker jag till Isak för att gratta han. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0