Sista måndagen i grundskolan

DATUM: 2013-06-10 KLOCKSLAG: 18:37:35
Nu är sista måndagen i grundskolan avklarat, vi har inte gjort något vettigt egentligen förutom att tvätta ur våra skåp. Annars var vi i gympasalen och hade lite lekar och fikade lite där, när vi slutade gick jag och fixade några saker och sen åkte jag hem. Väl hemma har det bjudits på god middag för idag är det nämligen så att min kära pappa fyller år! (Grattis till dig älskade pappa!!) Nu ska jag hoppa in i duschen samt lägga fram kläder tills imorgon då det vankas parklyran och jag ska klä ut mig. Puss så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Kim

fin blogg du har :)

2013-06-10 @ 19:45:33
URL: http://kiimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0