Studentkvällen

DATUM: 2013-06-06 KLOCKSLAG: 12:30:00

Hade en grym kväll igår, började med att åka ut till Ås för att fira Josefine, väl där bjöds det på god mat och dryck, efter en timme åkte jag vidare till kusinvitamin där det även där bjöds på god mat, dryck plus tårta. När klockan slagit åtta gick jag ner till stan för att träffa Emiliia, vi gick direkt bort till Petter där även Jesper, André, Johan och några fler befann sig och ojojoj vad roligt vi hade!! Runt elva gick vi vidare till Olle och kvart i tolv stod vi liksom alla studenter plus massa fler vid rådhuset. Kom hem till två och då somnade jag gott i min säng. Hade en helt underbar kväll iallafall och det hoppas jag att ni också hade, grattis återigen studenter!


Kommentarer
Postat av: hanna

VISA BILDER PÅ DET DU KÖPTE I LONDON!

Svar: Men luuuuugn, kommer en video till helgeeen.......
Emelie Mårtensson

2013-06-06 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0