vädret blir bara sämre..

DATUM: 2013-07-10 KLOCKSLAG: 15:24:28
Idag är det blåsigt, iskallt och bara så dåligt det kan bli.. Dock lyser solen ibland och då blir det skapligt. Idag klev jag upp runt elva, cyklade in till stan och mötte upp far. Fikade med honom och sedan gick jag upp på stan. Mötte ebba och benjamin så jag gick med dem ett tag också. Tänkte skriva vad jag ska göra de kommande dagarna också nu. Imorgon ska jag jobba (sisa dagen att sälja jordgubbar, wiho!!) Sedan ska jag träffa Ebba, packa och sedan på kvällen ska jag, jesper och elliot antagligen tälta, haha. På fredag ska jag packa, göra det sista ärendena på stan och även säga hejdå till några utav mina vänner.. För på lördag åker jag till Gotland, blir där en vecka, åh vad härligt det ska bli :-) Ja men ungefär så ser mina kommande dagar ut. Ha en fortsatt trevlig dag/ C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0