Tre veckor har paserat

DATUM: 2013-07-06 KLOCKSLAG: 00:37:07
..av detta sommarlov?! Gud, tiden bara rinner iväg. Vad har jag gjort idag då? jo, jag klev upp rätt så tidigt och åkte in till stan tillsammans med evelina, ebba och matilda. Fikade med dem i ungefär en timma och sedan gick jag och Matilda runt en stund innan jag och moa åkte upp till sportfältet och dansade för sista gången i spöregnet. Ebba var där och kolla så då gick jag med henne där en stund, åkte sedan hem till mig, åt jordgubbar, mjölk och glass och sedan gick vi till lövsta och kollade på sofias match. Gick hem åt middag och sedan gick jag och träffa Elliot. Varit med honom för de mesta av denna kväll, även med kalle, jesper och erik. Ätit massor med gosaker hos elliot. Kom precis hem och ska tvätta bort sminket och så. Imorgon jobbar jag från 11.00-15.30 och sedan åker jag till skärvången. Kommer nog upp något tidsinsällt inlägg då, kram så länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0